mamusi

Dziś na Diabelskim Młynie mamy dla was fajne wyzwanie - trzeba zrobić ozdobę do domu - koniecznie w wesołej, wiosennej tonacji :) Ja zrobiłam prezent dla mamy - magnes na lodówkę. Zawsze odrobinę (:P) zazdrościłam dziewczynom pięknych wykrojników - szczególnie kształtów listków. Wczoraj wpadłam na pomysł, że sama mogę sobie taką wykrojnikową gałązkę zrobić :) odrysowałam wzór, pomalowałam akwarelami i wycięłam :) A cały magnes jest liftem pięknej kartki Enczy, którą liftują dziewczyny na blogu scrapki.pl - oczywiście nie ma co porównywać do oryginału, ale i tak fajnie się z nią było zmierzyć :)

ILS:: [rise&shine]; kwiaty Rapakivi, motylek IKEA

I udało mi się jeszcze drugą kartkę wczoraj zrobić:

ILS:: [let it go, la maison rose]

Jutro będzie parę zdjęć, bo nie zapominam już o moim wyzwaniu :D i miło mi, że Noomiy się dołączyła :)
Miłego wieczorku!

6 comments:

  1. piękne obydwie prace! lubię te Twoje listki :)

    ReplyDelete
  2. obie prace piękne, bardzo pomysłowy ten magnesik no i świetnie wybrnęłaś z sytuacji nieposiadania wykrojnika - listki wyszły cudnie:)
    dziękuję za udział w zabawie:))

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajny pomysl na nietypowa ozdobe! Podziwiam Twoja pracowitosc w zastepowaniu wykrojnika :) Przepiekne, subtelne kartki. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Obie śliczne, super wybrnęłaś z listkami : )

    ReplyDelete
  5. listki wyszły świetnie :) obie prace też! kartka jest niesamowicie delikatna :)

    ReplyDelete
  6. Świetny pomysł z listkami!! Obie kartki śliczne. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    ReplyDelete