WEEK IN PHOTOS #26

Hi! I'm back after a great weekend out of the city. I charged batteries and I'm ready for next week :) The past week was just awesome - with yummy food (typical polish food - pierogi!) and lots of beer during matches! I just love football, can't help it ;) Sat & Sun I've spent in the countryside, doing pretty nothing. Well, I've read 3 books during weekend. Yep, I'm normal ;)

Cześć! No i po weekendzie :) Robiliście coś fajnego? Ja wylądowałam poza miastem, więc nie mogło być lepiej, naładowałam baterie na cały następny tydzień. A zeszły tydzień był naprawdę fajny - z pierogami i litrami piwa podczas meczów. Kocham futbol, nic na to nie poradzę :) Sobotę i niedzielę spędziłam na wsi, praktycznie nic nie robiąc. No, przeczytałam trzy książki, jeśli się to liczy.. i tak, wszystko ze mną ok :P





4 comments:

  1. książki, nicnierobienie, mecze - dla mnie brzmi świetnie ! <3

    ReplyDelete
  2. Super weekend! Zycze wiecej tak udanych :) J.

    ReplyDelete
  3. ach, te Twoje zdjęcia... :)

    ReplyDelete