PROJECT LIFE - WEEK 2

Hi all! Guess what - I'm back with my Project Life album. It was a really good start into new year and I'm happy I'm able to continue my adventure in this album. Beside working I'm trying to focus on small things in my life. I had a great weekend out of the city where I rest and meet my family and friends. I also sat down and wrote some goals for my 2015. I pointed a few purposes and promises to myself.


Cześć! Zobaczcie co mam dzisiaj do pokazania - taaak - wracam z Project Life na blogu! Miałam naprawdę dobry początek tego nowego roku i cieszę się, że znów chce mi się go zapisywać w albumie. Poza pracą staram się skupiać na tych fajnych, małych sprawach w życiu. Zwłaszcza weekend upłynął mi super - poza miastem, gdzie sobie trochę pooddychałam, spędziłam czas z rodziną i przyjaciółmi. Usiadłam też kiedyś nad kartką papieru i spisałam kilka rzeczy, na których chciałabym się skupić w 2015. Nie ominęło mnie stawianie sobie noworocznych celów i obietnic ;)









14 comments: