in the forest - mini album / fotoGRA



Hej! Jak wasze nastroje? Czy myslicie już tylko o ponurej jesiennej szarudze albo zimie z mrozem i śniegiem? Ja mam coś na ocieplenie klimatu, przynajmniej na blogu :) Ostatnio zachwyciłam się żółtym w dodatkach na scrapach i albumach. Nie przepadałam do tej pory za tym kolorem, a tu proszę - spadło na mnie i nie chce puścić (myślę, że to sprawka mojej nowej żółtej taśmy) :) Dzisiaj mam do pokazania album z jesiennymi, mocno kolorowymi fotografiami. Żeby nie przesadzić z kolorami i nie zrobić z tego wielkiej maskarady, postawiłam na dwa kolory: miętowy (ew. jasny turkus) i żółty. Wyszło ciepło, słonecznie i radośnie!
Album jest zrobiony wg listopadowego tematu miesiąca na blogu I {lowe} SCRAP, oczywiście na papierach ILSowych (jakże by inaczej:D). 

Hello! How are you feeleng, my dear? Are you already into cold, gloomy autumn mood? Well, I have something to cheer you up! My last addict is.. yellow! I felt in love with that colour and I can;t stop using it on my scrapbook pages. I didn't actually like this colour, till I got new wahsi tape - yellow stripes. Today, I'd like to share with you my newest mini album with colorful autumn pictures. I tried not to mix too much colours, that's why I decided to use just light green and yellow. It looks bright and sunny and warm, right?
The mini is made for November Theme of the month on I {lowe} SCRAP blog and it's made with ILS papers of course! 



 





Album jest w sumie bardzo prosty - ozdobą są tu tylko naklejki (American Crafts i Heidi Swapp) oraz washi tapes. No i biała nitka, od której jestem uzależniona przecież :D

My mini is very simple - the only decoration here are the stickers (American Crafts & Heidi Swapp) and washi tapes. And.. white thread - my must have :D






Na Art-Piaskownicy dziś nowa fotoGRA prowadzona przez Lejdi! Zajrzyjcie koniecznie pooglądać nasze... pompony :P

There is a new photo play on Art-Piaskownica challenge blog! Take a look and see what we've got for you! :)

Chciałabym wam teraz pokazać najnowszy lookbook Gossamer Blue, wygląda fantastycznie! Ja już zrobiłam moje trzy layouty z tego kitu, cierpliwie czekają na swoja premierę :D

I'd like to show you the newest lookbook from Gossamer Blue, looks fantastic! I already made my 3 layouts with this kit, they are waiting for their day on the blog:D

30 comments:

  1. świetny jest, a mnie bardzo interesuje to jak łączysz strony!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asia, po prostu składam wszystkie wpół i sznurkiem wiążę :) żadna filozofia! :)

      Delete
  2. albumik rewelacyjny :) cudne kolorki

    ReplyDelete
  3. Fantastic!!!! Beautiful photos!!! ;)

    ReplyDelete
  4. przecudowny, zachwycający:) uwielbiam Twoje twory:)

    ReplyDelete
  5. Cudny ten album, przesłodcy jesteście! :)

    ReplyDelete
  6. Your album is very delicate and yet striking - I love the corrugated cover.

    ReplyDelete
  7. Jaaacie faktycznie ta tasiemka jest inspirująca :D superowy album!coś z tą żółcią jest na rzeczy bo mnie też tycnęło na ten kolor, buzie lovely :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. może to takie podświadome dążenie do większej ilości słońca :D u was też pewnie smogi i mgły. masakra z ta jesienią :D ściskam Gurko :*

      Delete
  8. Album jest świetny - ale przyznam się, że mi bardziej z zimą się kojarzy niż jesienią - jest taki lekki i chłodny :)

    ReplyDelete
  9. o Gosh! Żałuję, że nie opowiedziałam wczoraj jak bardzo bardzo uwielbiam Twoje cudowne prace! W TWOIM CUDOWNYM i niepowtarzalnym stylu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bardzo! Rób rób rób rób więcej i więcej i nie przestawaj i rób i nie marudź :P :*****************************

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam powroty do takiej pięknej i ciepłej jesieni. A powroty w tak niesamowitym i boskim stylu wręcz kocham! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję!!! cudnie słyszeć takie słowa :)

      Delete
  11. dałaś czadu tym albumem :):)

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładne tworzysz albumy, śliczne

    ReplyDelete
  13. Beautiful album and beautiful photos!

    ReplyDelete
  14. Album bombowy! Bardzo mi się podoba ♥

    ReplyDelete
  15. O MA-MU-SIU! Cudowne, Magda po prostu powalasz mnie Swoimi pracami. Uwielbiam takie polaczenie kolorów :)) No i wykonanie, mistrzostwo!

    ReplyDelete