MY CRAFTROOM

Hi guys! I thought it might be nice to share my little craftspace with you.. :) I don't own a lot of space, just a corner for couple of tiny lockers and a desk. This is not only my crafting space, but also a working one. And I love it so much! It's bright and sunny and quiet. I think my friends like coming here  too! ;)

I don't need bigger space, but I love seing other crafters rooms - if you know some pretty spaces - link it in the comment!


Czeeść :)) Ostatnio zrobiłam trochę porządków w moim kącie i pomyślałam, że fajnie byłoby pokazać Wam trochę na blogu :) Nie posiadam pokoju z tysiącem półek - ale zupełnie tego nie żałuję. Oglądam sobie czasami na Pinterest takie 'craft rooms' i odpływam.. a potem wracam do rzeczywistości i cieszę się tym co mam :))

A poza tym, mam wrażenie, że są tu takie, co lubią do mnie wpadać.. Huma, Anti, Mira..? :D
















24 comments:

  1. uwielbiam Twój kącik craftowy :) wszystko do siebie tak idealnie pasuje, jest tak delikatnie i czyściutko! <3

    ReplyDelete
  2. ach tak super masz wszystko poukładane! ja mam cały pokój i się w nim nigdy pomieścić nie mogę, wszędzie burdel :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :) u mnie bałagan jest tolerowany przez max 3 godziny ;) potem sio, do sprzątania :) nie umiem pracować w bałaganie niestety.. to chyba się wiąże z moim znakiem zodiakalnym - jestem Panną, a Panny kochają pedantyczny porządek ;)

      Delete
  3. Pięknie, delikatnie, idealnie. W moim stylu. Na pewno bym się polubiła z Twoim kącikiem :D

    ReplyDelete
  4. Pięknie, świetliście i pastelowo - tak jak w Twoich scrapach :)
    Chyba z powrotem zacznę do Ciebie zaglądać - przestałam, odkąd zrobiło się anonimowojęzycznie i gdyby nie czcza ciekawość (o, Magda pokazuje pracownię!), to pewnie nadal bym nie zajrzała. Nie to, żebym nie rozumiała tych paru linijek tekstu, czy była jakąś fanatyczną patri... ale angielskojęzycznych blogów są setki i tysiące. Język ojczysty (obojętnie, czy to polski, fiński czy hiszpański) to jak dodanie potrawie charakteru odpowiednią przyprawą :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki Ewa :) postaram się doprawiać odpowiednio posty ;) pozdrawiam!

      Delete
  5. You are not a morning person?
    Ja tez nie :D
    Fajnie sobie swoj kacik urzadzilas! Podoba mi sie!
    Karo
    P.S. Tutaj http://carolas-bastelstuebchen.blogspot.de/2014/01/so-siehts-aus.html

    ReplyDelete
  6. ŁAŁ! Jestem pod wrazeniem, jak można mieć TAKI porządek?;) Fajne te metalowe półeczki-skąd?

    ReplyDelete
    Replies
    1. IKEA ;)
      porządek - normalna rzecz haha, ale czasem udaje mi się pobałaganić ;)

      Delete
  7. ...ale porządek! ;)

    Cudowne zdjęcia!

    ReplyDelete
  8. dziękuję Wam!! super się czyta takie komentarze - od razu widzę, że praca nie poszła na marne! ;)
    thank you so much, everoyne! xox

    ReplyDelete
  9. I loved seeing your space! Mine is more functional than beautiful, but I feel like you have managed to be both beautiful and functional at the same time. I'm jealous of people who can do that!! Love your room :)

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam go! I pięknei ujęłaś go w zdjęciach. Motywujesz mnei do zadbania o mój własny kat :)

    ReplyDelete