PROJECT LIFE WEEK 7

Hey all! It's Friday and I'm done with last week in my PL album :) This time I was totally inspired by my favourite Leena and this awesome set of cards by Liz Tamanaha.

I decided to print smaller photos and it workd just great. I take a lot (and I mean A LOT) photos during the week and I always had a hard time choosing which I want in the album and which not.. ;)


Hejo, 'uporałam się' z poprzednim tygodniem i powiem Wam, że to była czysta przyjemność :)) Kiedy dostałam karty do PL zaprojektowane przez Liz Tamanaha poczułam się totalnie zainspirowana :) Są cudowne! A dodatkowo, to właśnie na nich większość stron buduje moja ulubiona Leena (koniecznie kliknijcie w link!).

Przede wszystkim postanowiłam wydrukować więcej zdjęć w mniejszym formacie - i to był strzał w 10! ;) Robię całe mnóstwo zdjęć w ciągu tygodnia i zawsze miałam problem z tym, żeby wybrać te najfajniejsze. Z takimi małymi wydaje mi się, że wszystko wygląda ciekawiej ;)






5 comments:

  1. <3 lubię, lubię, lubię
    i będę sobie wypominać, że te słomki poleciały do Ciebie tak późno :D

    ReplyDelete
  2. A mi ciągle te literki kojarzą się ze słonecznikiem na tym zdjęciu :P

    ReplyDelete
  3. I just love your style! And your suggestion to print smaller pictures. I think that will make a big difference in my pages and being able to tell all my stories. :)

    ReplyDelete