PROJECT LIFE WEEK 14

Hi all!! I had a chance to play with my Project Life album yesterday, what a blast :) Week 14 has been great, after very active 5 days we had a lazy, nice weekend together. It was a week of amazing mails, great trips out of the city and lovely fresh flowers :) And yeah, I had first ice-cream this year - I'm not a fan of eating them when it's cold, so I wait for really warm days to try them every year.

Hej! Wczoraj udało mi się wygospodarować kilka chwil na zrobienie poprzedniego tygodnia w albumie. Tydzień 14 - pierwszy tydzień kwietnia - był super ;) Po 5 pracowitych dnia mieliśmy cudny, leniwy weekend. Tydzień upłynął pod znakiem niespodzianek pocztowych, wypraw za miasto i świeżych kwiatów :) Ooo, no i miałam okazję zjeść pierwsze lody w tym roku - jako, że nie jestem wielkim fanem jedzenia ich podczas mrozów (w przeciwieństwie do Michała), zawsze czekam na te ciepłe dni, żeby ich spróbować :)


I'm seriously addicted to new Dear Lizzy Day Dreamer kit :D This time I mixed it with Pink Paislee Hello Sunshine and Sheer Metallic by We R Memory Keepers. I especially like this small vellum pocket from Sheer Metallic set - what a fun way to hide photos and journaling!

Jestem poważnie uzależniona od kitu Day Dreamer Dear Lizzy :D Tym razem zmiksowałam go z Hello Sunshine Pink Paislee i Sheer Metallic We R Memory Keepers od Scrap&Art. Uwielbiam zwłaszcza tą małą kieszonkę z kalki - cudny pomysł na chowanie zdjęć i opisów!