day with you - layout

A więc mamy poniedziałek.. zapomniałam już, że bardzo nie lubię poniedziałków ale dość szybko sobie o tym dziś przypomniałam kiedy budzik zadzwonił o 5.20 :P Mam za to scrapa, z najszybciej wybranymi do niego zdjęciami w mojej historii :D Ledwo Anti wyruszyła w drogę z Krakowa do Łodzi, ja siedziałam przy biurku i starałam się odtworzyć naszych kilka chwil. Te tutaj - przedpołudniowe kilkadziesiąt minut w krakowskiej Alchemii - na pewno warte zapamiętania :)
Ten layout możecie też zobaczyć dziś na blogu Chic Tags!

So, here's Monday.. I forgot how I hate Mondays, till this morning when by clock alarm woke me up at 5.20 am :P However, I've made a layout about Antilight's visit in Cracow. Here are some nice moments from my favourite pub in my city, called Alchemia. And it was worth to remeber ;) 
This layout you can also see on Chic Tags blog today!



A na Art-Piaskownicy mamy dla was wyzwanie z cyklu 12/12! Zobaczcie czym się inspirujemy ;) A poniżej moja interpretacja - wiosenne śniadanko!
On Art-Piaskownica blog we have 12/12 challenge for you! Take a look what inspires ua, and here is my interpretation - spring breakfast!


21 comments:

  1. So beautiful! How do you make those amazing volume drops?

    ReplyDelete
  2. Podpisuje się pod pytaniem Tanyi, bo też jestem ciekawa. :)
    Scrap i zdjęcie pierwsza klasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :* a te kropy to samoprzylepne coś a'la perełki z kolekcji MME :)

      Delete
  3. haha też chciałam zapytać o sposób na te równiutkie okrąglutkie chlapki ;)

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam tą twoją delikatnośc połączoną z nowoczesnością i białym tłem:) Powiedz mi jak ty wywołujesz zdjęcia że tak szybko je miałaś?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. drukuję w drukarce na papierze fotograficznym :)
      dziękuję Ola!

      Delete
  5. cudeńko! tak wiosennie u Ciebie w ogóle, yay! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. staram się, Ania :D jak nie chce być wiosennie za oknem to chociaż na blogu może :) Dziękuję :*

      Delete
  6. uwielbiam te kanapki :) moja rzeżucha też się zieleni :) obok rukoli, tymianku i rozmarynu a także sterty kiełków :) Wywołamy tę wiosnę hej że hej! Śliczny czyściutki layout! Totalnie w Twoim niepowtarzalnym optymistycznym stylu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. fuj, nie znoszę rukoli :D ale rzeżuchę mogę jeść garściami :)
      dzięki Miraczku :*

      Delete
  7. What a soft and gorgeous page!

    ReplyDelete
  8. great!! Like the composition, the colors... clean & simple, just xfect!! ^^

    ReplyDelete
  9. wonderful page with a feeling of spring (that I soooo long for! yesterday it snowed here again^^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. we have to wait a little bit more! :)
      thank you Penny!

      Delete
  10. Aaaaaaaaaaaa!!!!! *zemdlała*

    cudo, cudo, cudo :))))) Zrewanżuję Ci się zobaczysz :)

    ReplyDelete