kids have fun - photos

Witajcie w piątkowy poranek :) Mam nadzieję, że pogoda u Was lepsza niż w Krakowie.. od wczoraj u nas "pogoda barowa" niestety. Mimo wszystko udaje mi się poprawiać sobie humor! Na przykład wczoraj byłam z naszą kochaną specjalistką od pachnących piękności - Florą - na giełdzie kwiatowej! Mimo deszczu czułam się jak w najpiękniejszym ogrodzie - nie wiedziałam gdzie patrzeć :D Na szczęście Basia patrzyła za mnie i wynalazła mi przepiękny bukiet tulipanów o niespotykanym, koralowym kolorze. Na pewno się pochwalę - jak tylko trochę rozwiną pąki :)

Hello Firday :) I hope the weather is better at your place, beacuse in my city has been raining since yesterday. Anyway, I try to find beauty in everyday and yesterday I had a really great opportunity to find it ;) I went with Flora (she is an expert with flowers!) to a flower market - ohh - that was like heaven! Flora found me a beautiful bunch of coral tulips. I'll make some photos to show you :)

A teraz chcę się wam pochwalić jaka fajna ze mnie ciocia :D W mojej rodzinie jest dużo dzieciaków, staram się je fotografować na bieżąco, bo nie widuję się z nimi tak często jak bym chciała.. W ostatnim poście zobaczyliście Marysię - moją bratanicę - i bardzo się wam jej zdjęcie spodobało :) Dziękuję za wszystkie miłe slowa jakie zostawiłyście pod tamtym zdjęciem! Dziś chciałabym wam pokazać zdjęcia jej i jej młodszego rodzeństwa, z którymi spędziłam kilka ostatnich dni :)

Now, I'd love to show you how great auntie I am :D In my fam there is lots of kids and I try to capture moments of their lifes as often as I can. In my last post, I showed you my niece Marysia - and you really liked this photo - thank you so much for all you kind words :) Today, I'll show you pictures of her and hers younger siblings :) 













9 comments:

  1. Dzieciaki istne słodziaki, do schrupania :) Piękne, delikatne zdjęcia, uwielbiam do Ciebie zaglądać :)

    ReplyDelete
  2. Wspaniale zdjęcia, pełne beztroski i radości!

    ReplyDelete
  3. Zdjęcia absolutnie fantastyczne !!!!!!

    ReplyDelete
  4. Jak zwykle pięknie u Ciebie :) niezwykle ciepło i delikatnie :)

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia robią OGROMNE wrażenie! no piękne są po prostu!

    ReplyDelete
  6. przepiękne :) Szkoda, że mi takich nie robili, jak byłam mała. Miałabym świetną pamiątkę :)

    ReplyDelete
  7. są niezwykłe i magiczne!!!! mistrzostwo!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. Śliczne zdjęcia... Bardzo mi się podobają...

    ReplyDelete
  9. Straszne słodziaki :D wydobywasz z tych dziecięcych buziek samą anielskość dziecka :))

    ReplyDelete