dzień jak dzień?

Jak wam minął dzień? :) dzisiejszy tak sobie - za to wczorajszy.. ach! Miałam ogromną przyjemność popracować trochę z piękną Anitą Szydłowską - ja stałam za obiektywem, a ona mi cudnie pozowała! Już niedługo wrzucę kilka(naście!) zdjęć z naszych sesji. Dziś mała zajawka:


Mimo, że fotografia czarno-biała - mój dzień był bardzo kolorowy! :) Taki wiecie - radosny, natychający, inspirujący. Stąd mój wpis w art-journalu, który zrobiłam na specjalne wyzwanie w DM:


A na blogu ILS było dziś bardzo smakowicie :D inspirowałyśmy kilkoma layoutami z najnowszych kolekcji Vivid i Marine. Ja wzięłam pod nóż Marine i Michała :D



Miłego wieczoru :-)

5 comments:

  1. wow, piękna modelka! zdjęcia zapowiadają się mega klimatycznie :) I Twoje kolorki lubie! A na blogu ILS widziałam już scrapa hahahah chociaż ciężko się na papierkach skupić na nim :P

    ReplyDelete
  2. niesamowie zdjecie! scrapy oczywiscie tez, ale to zdjecie jest magiczne.. dawno nie widszialam tak pieknego portretu :)

    ReplyDelete
  3. Dziękuje:) w imieniu swoim i modelki;)

    ReplyDelete
  4. zdjęcia bardzo łądne, naj to co tutaj pokazałaś :) No i scrapiszcze bosskie :)

    ReplyDelete
  5. prostota i jasność, tak pięknie! Szczególnie podobały mi się przejścia między odcieniami kolorów.

    ReplyDelete