i will not grow old

Jak uczcicie ten dzieciowy dzień? Ja z rana zaliczyłam 'kulkoland', potarzałam się w kulkach, zjechałam parę razy ze zjeżdżalni i nawet udało mi się przeforsować kładkę dwa metry nad ziemią - respekt :D Zawsze wiedziałam, że pełne dorośnięcie mi nie grozi ;) i oby to nikogo z was nie spotkało!
Na blogu ILS dziś kolorowo i radośnie, bo przecież każdy z nas ma w sobie coś z dziecka :-)

 ILS:: [vivid]; Dekoracyjna Taśma; aparat - Scrapiniec

 A na blogu ScrapMap mamy nowego gościa - Uliettę! :) Zobaczcie, jaką fajną mapkę przygotowała i jakie piękne interpretacje do niej powstały :) 
Ja mam dziś dla was trochę magicznego Krakowa:

ILS:: [marine]; Dekoracyjna Taśma;

11 comments:

  1. Super!!! ach, ach! zaszalałaś:) aż zatęskniłam za wspólnym scrapowaniem:*

    ReplyDelete
  2. Mizeria, czaderskie te prace twoje!!!

    ReplyDelete
  3. o jaaa, ten pierwszy wymiata najbardziej! :)

    ReplyDelete
  4. pierwszy - to super poprawiacz humoru, nie sposób się nie pocieszyć :))

    ReplyDelete
  5. Przepiękne prace! Obydwie. No ta pierwsza taka kolorowa mega energetyczna, i ta farba spływająca i foty no miodzio :* zakochałam się.

    Druga też boska Marine CI służy jak nic, fajniasty ten dodatek różu do całości :)

    zdolniacha z Ciebie niesamowita!

    ReplyDelete
  6. Papierzaki "Marine" Ci służą! :D

    ReplyDelete
  7. Ojej, scrap z Krakowem BOSKIIIIII!

    ReplyDelete