US dream trip - album

Dziś mój dzień na blogu I {lowe} SCRAP!
Niedawno uświadomiłam sobie, że już tyle czasu minęło od mojego powrotu ze Stanów, a ja nadal nie mam albumu ze zdjęciami stamtąd. Owszem - mam album z poukładanymi w nim zdjęciami - ale przecież wszystkie wiemy, że... no właśnie! Nie o to chodzi :) Mam zamiar powciskać do niego jeszcze więcej pocztówek, biletów (z pociągu, metra, kina, muzeum..), i innych papierowych pamiątek. Stąd pomysł, żeby album połączyć kółkami, a nie sprężyną :) A jeśli ten nie pomieści wszystkiego - cóż, spodziewajcie się kolejnego.. :)











baza CraftFun, papiery:: ILS [vivid, rise&shine]; Dekoracyjna Taśma, alfabet Prima

:-)

6 comments:

  1. :D super album, pomysł z pocztówkami mną zawładnął! ^^

    ReplyDelete
  2. Dzięki dziewczyny:) najgorsze że kółka mam średniej wielkości, chyba muszę zainwestować w większe;)

    ReplyDelete
  3. Piękny album! jejku, sprawiłaś, że zatęskniłam za nju jorkiem :)

    No i jest dla mnie nadzieja, że jeszce wywołam i oprawię keidyś swoje zdjęcia z wyjazdu :))

    ReplyDelete
  4. Anti, albo poczekasz kilka lat jak ja ahahah :D chciałabym go zobaczyć!!
    dzięki!

    ReplyDelete
  5. no to za kilka lat zobaczymy co z tego wyjdzie :D

    ReplyDelete