obecna!

Jestem :) wiem, że mnie tu nie było chwilę, ale przecież same wiecie dlaczego :D cudnie mnie dziś Anna-Maria podsumowała na ILSowym blogu - oszołom, który rządzi krakowską strefą kibica :D cóż - do rządzenia mi daleko, do oszołoma trochę bliżej ahahaha zwłaszcza jeśli chodzi o kibicowanie :) Miniony tydzień spędziłam baaaardzo intensywnie - od razu po pracy leciałam do centrum z wywieszonym językiem, co dzień do innej knajpy, co dzień na inne mecze :D Czuję się jednak jak szczypiorek na wiosnę i mam ochotę na jeeeeszcze! Jakby ME trwały tak całe wakacje.. :) Dziś też wybywamy na mecz - będziemy kibicować Anglii - niezmiennie od kilkunastu już lat. Ale co ja wam będę tu pisać ahahaha pewnie i tak większość z wam ominie ten wstęp zaraz po pierwszym zdaniu :D
To nie znaczy, że nie mam Wam co pokazać! Mam i to sporo:) Zacznijmy od środy - trwa wyzwanie na Diabelskim Młynie, jest to lift pięknej kartki Annar, a oto moja skromna wersja:

Od wczoraj na blogu ILS możecie podpatrywać jak nasz DT się bawi i imprezuje :) Mój Michał w zeszły piątek imprezował właśnie tak:

ILS:: [marine, let it go];

Nie mogłam sobie odmówić scrapa z Eurowym motywem :D scrap wg przepisu Ki na Art-Piaskownicy.
Dziś za to na blogu ScrapMap Viva podaje nową, fajną mapkę! Mój layout ma ważne przesłanie ostatnich dni-tygodni - serio, nie wiem co z moim życiem będzie i jak to będzie - ale będzie dokładnie tak jak chcę! :)

ILS:: [vivid], guziki RAE, Dekoracyjna Taśma

Tyle wyzwań ;) Miłego weekendu!! Oby ten mecz jutro nie był naszym ostatnim :)
Ściskam wirtualnie!

5 comments:

  1. Świetny scrap! Trzymam kciuki za pomyślność w biegu ;)

    ReplyDelete
  2. cieszy mnie niezwykle Twój zapał do piłki, bo bałam się, że sama jestem w scrapowym świecie :) jutro będzie się działo :)

    a dzisiejsze mecze jakieś takie nudnawe niestety. w ogóle grupa D nie powala. i jakoś mi przy Euro 2012 ciut głupio, bo nagle nie znam żadnych piłkarzy, a miałam większość w małym palcu :) świat się zmienia :)

    ReplyDelete
  3. ahahah :D ja tam czytam wpisy, jestem ciekawa co autor ma do powiedzenia, wiec ni omijam wstepow :)

    Podoba mi się to patriotyczne scrapiszcze! No i drugie tez piekne, boskie zdjęcie i przesłanie :0

    3mam dzisiaj kciuki za naszych :)

    ReplyDelete
  4. Lejdi bluźnisz ahahahah co za nudy?? Anglia grała :D!!!! za nimi jestem całym sercem :)

    Anti, dziękuję :* widzisz, wszyscy kciuki trzymali i nic to nie dało.. trudno :)

    ReplyDelete