Color Conspiracy - happy member :)

Hej! Jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ dostałam ostatnio zaproszenie do cudownego Design Team'u - Color Conspiracy z Francji! Chciałabym dzisiaj pokazać wam pierwszy layout, jaki zrobiłam na papierach CC - z kolekcji Texturize. Są cudowne, co pewnie już wiecie :)
Maya - dziękuję bardzo za możliwość dołączenia do zespołu :) 

Hello! I'm soooo happy to be able to share with you happy news :) From today, I'm oficially a DT member of Color Conspiracy from France! I'm so excited to be there with all this talented girls. I want to show you my first layout made for CC DT :)
Maya - thank you THIS much!




A jak tam wasza zima? :) Ja wylądowałam na tydzień poza Krakowem i tutaj (w górach) jest zdecydowanie więcej śniegu! Na szczęście dziś zaświeciło słoneczko i udało mi się wyjść na krótki spacer z aparatem :) mam dla was kilka jesienno-zimowych zdjęć!

Here, in Poland we have early winter. I'm out of the city so I can enjoy it all day long. I have some autumn-winter photos for you from my today's walk :)



  
W piątek wrócę z layoutami Gossamerowymi :D jestem baaaardzo ciekawa, co o nich powiecie! Dziękuję za wszystki cieplutkie słowa, które ostatnio od was otrzymuję - tutaj, na FB no i na żywo przede wszystkim :) :*

I'll be back on Friday with Gossamer's Blue layouts, I'm courious what you will say about it!
Thank you very much for all your kind words here, on my facebook page and in real life.. :) :*

22 comments:

  1. cudowny LOsek! gratuluje dostania sie do tak swietnego dt! ahh i te twoje zdjecia.. magia :)

    ReplyDelete
  2. Oooooh! Boski ten scrap, i te fociszcza na nim. Uwielbiam Cię mistrzyni ukrytego pilota :*

    ReplyDelete
  3. Congratulations!!!! This layout is awesome!!!! :)

    ReplyDelete
  4. Congratulations on your new DT!!! Your layout is beautiful. My eyes keep coming back to the flower with the twine, I love it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. well, that's my favourite detail too :))) glad you like it, Nathalie :) thank you so much :*

      Delete
  5. Ulalala, ale nowina! :D super, brawo, gratulacje, teraz będzie jeszcze więcej ładnych prac nanana like it :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nooo trochę będzie :D dzięki wieeeeelkie :*

      Delete
  6. Gratulacje :) LO świetne!
    (A śniegu w Krakowie już nie ma wcale ;) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha! tutaj już tez nie, samo słońce :)
      dziękuję! :)

      Delete
  7. jejciu, jejciu ten LOsek jest piękny! :):) I w ogóle na tych zdjęciach ślicznie wyglądasz, ogromny LAJK dla koloru włosów!:):):) a o DT CC to wiesz co myślę :*:* wspaniałe miejsce dla Ciebie:)

    ReplyDelete